En fabelagtig søndag

Hey blogseerere! Det er mig igen!
Som i sikkert kan læse på titlen, så vil jeg fortælle om denne smukke søndag. Den startede ud med masser af viljestyrke. Det ville sige at jeg i stedet for at lave min normale morgenmad som er havregryn, te og noget frugt, så lavede jeg en lækker morgenmadsmoothie! Jeg tog noget yougurt, blåbær, melon og en sjat havregryn og lavede en smoothie hvis smag bor i himlen. Så det var en god morgenmad. Efter dette valgte jeg at få slappet af og småtegne lidt. Her er et billede af Gorillaz halløj:
Denne tegning er en af 2D, noodles, min ynglingsang i en skør font og den flyvende ø fra demon days. Mere var jeg ikke motiveret til at lave. Jeg havde lyst til at gå på biblioteket, så det gjorde jeg. Jeg lånte 3 bøger og en DVD af demon days. Den første bog er “ask me how i got here” hvilket er en Young adult gemt som en digtsamling. Dette syntes jeg er smukt: hvordan man kan tage brug af en hel anden ting og bruge det i sit eget værk. Den anden er en bog som jeg prøvede at læse færdig, men jeg kunne bare ikke synke ind i den. Den sidste er en bog om jungs teorier. Hvis ikke i kender ham er han den person som lavede MBTI funktioner en ting. Jeg gik op på mit loft og læste lidt. Det var hyggeligt. Jeg har TBH en lyst til at bo deroppe i stedet for mit rigtige værelse. Jeg kom ned og spiste frokost- salatrester fra i går og skrev med nogle venner. Sååå kom jeg måske til at se youtube video efter youtube video og fik lyst til at have en selv men NOPE! Jeg kommer ikke til at have sådan en lol. Nu sidder jeg og skriver denne mens jeg taler med en ven. Det er rigtig skønt UwU
See ya soon!
Kat