Mine ynglings sange for tiden

Jeg har en varieret musiksmag, men mest pop, rock, musicals og lofi-agtige sange. Her er min top-10 af sange lige nu. Jeg er dårlig til at sætte dem i rækkefølge.

10: Beetlejuice - The Whole "Being Dead" Thing
Jeg kunne ikke uploade selve sangen så her er et klavercover. SE DEN ORIGINALE! DEN ER GOD!


9: I DONT KNOW HOW BUT THEY FOUND ME - mr sinister

Den her sang er ikke officielt lavet endnu (måske aldrig), så dette er mit ynglingscover.

8: Joe Hisaishi - path of the wind
My Neighbor Totoro er en af mine ynglingsfilm, da det var min første Studio Ghibli. Jeg er i gang med at lære den på klaver.

7: Six the musical - Don't lose your head
Jeg er meget vild med musicals og lige nu er denne sang min jam. Jeg elsker Anne Boleyns kaotiske energi.

6: The Presidents of the United States of America - Peaches
Jeg ved ikke hvorfor jeg elsker den, men det gør jeg.

5: Avenged Sevenfold - A Little Piece Of Heaven
Hvis du kan så se selve videoen. Den er god, men den må ikke komme på min blog af en eller anden grund. Nok den mest metal-agtige sang på playlisten :))

4: I DONT KNOW HOW BUT THEY FOUND ME - Nobody Likes The Opening Band
Jeg er nobody! Jeg kan lide bands der åbner op!

3: I DONT KNOW HOW BUT THEY FOUND ME - Choke
okay... jeg er en stor fan xD

2: John cage - 4'33"

1: Grandson - Apologize
Jeg har ikke nogen ynglings, men denne! Den er god!